خرید مفتول گالوانیزه و گزینه های سیم گالوانیزه

Wiki Article

لوله استنلس استیل لوله صنعتی استیل لوله دکوراتیو استیل لوله صنایع غذایی استیل اتصالات فولادی اتصالات بدون درز(مانیسمان)

پیش گالوانیزه شامل نورد ورق آهن یا فولاد از طریق یک فرآیند تمیز کاری مشابه فرآیند گالوانیزه گرم است. سپس فلز از داخل استخر روی مایع عبور داده می شود و پس از آن مجدداً سرد میشود.

مفتول گالوانیزه چیست؟ انواع مفتول گالوانیزه و کاربرد آن

اولین گام برای ساخت مفتول ها به شیوه ی امروزی توسط کریستوفر پاهم سوئدی برداشته شد وی تلاش کرد تا قطر مفتول ها را کاهش دهد سپس آن ها را به شکل مستقیم با عبور بیلت های گرم شده و نیاز به پتک زدن از شیارهای کوچک کننده و سپس غلطک های نورد عبور داد.

این محصول گالوانیزه به دلیل رنگ روشن و درخشانی که دارد، قابل شناسایی است.

مفتول گالوانیزه از دیگر محصولات فوق العاده با کیفیت آهن بیزینس می باشد.

خرید مفتول گالوانیزه با توجه به نوع گالوانیزه و ضخامت آن انجام می‌گیرد. برای خرید این محصول باید به ضخامت مفتول توجه داشت و متناسب با نیاز خود آن را تعیین کرد.

این محصول همچنین در مقابل ضربه و حتی آتش سوزی بسیار مقاوم است و آسیب نمی بیند.

با توجه به اینکه عملیات گالوانیزاسیون هزینه ی چندانی را در بر ندارد امکان خرید این نوع محصولات در بازار با قیمت مناسب وجود دارد. این نوع در مقایسه با انواع بدون روکش از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و دوام و استحکام بیشتری در مقابل فشار و ضربات از خود نشان می دهند.

سایت اصفهان آهن به صورت روزانه توسط کارشناسان فروش محصولات به‌روزرسانی شده و قیمت‌ها مطابق با اطلاع‌رسانی‌های تولیدکنندگان توسط همکاران ما به روز شده و در اختیار شما خریداران قرار داده می‌شود.

برای تولید مفتول گالوانیزه با نورد سرد باید مفتول سیاه را تمیزکاری نمود، بعد از انجام این مرحله توسط عملیات الکترولیز پوششی بر روی یک لایه از گالوانیزه سرد پوشش مفتولی بر روی قرار داده تا در برابر شکستگی و شرایط آب وهوایی مقاوم گردد؛به همین علت انعطاف پذیری آن بالا رفته و فلز پایه آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می شود.

اتصالات استنلس استیل زانو استیل سه راهی مساوی استیل سه راهی تبدیل استیل تبدیل استیل بوشن استیل سردنده استیل کپ استیل تجهیزات داربستی

، قیمت مفتول گالوانیزه تاکستان، قیمت صنایع مفتولی و …. از جمله اطلاعاتی هستند که می‌توانید از طریق کارشناسان مرکزآهن به آن‌ها دست پیدا کنید.

برای تولید مفتول سیاه به شیوه سرد از روی مذاب استفاده نمی گردد. در این شیوه با به کارگیری جریان الکتریکی و با کمک کلیک کنید شیوه الکترولیز سطح فولاد را پوشش می دهند. فولاد در این شیوه ساخت در مقایسه با روش گرم از ضخامت کمتری برخوردار است. با توجه به این رویکرد مفتول سیاه ساخته شده با روش سرد از مقاومت پایین تری نسبت به مفتول های ساخته شده با روش گرم برخوردار است.

Report this wiki page